Solid Angle Maya To Arnold v1.2.4.3 для Maya 2014-16 Win/Mac/Linux

Опубликовал alex
5-11-2015, 16:55
1 463
0
Solid Angle Maya To Arnold v1.2.4.3 для Maya 2014-16 Win/Mac/Linux


Визуализатор Arnold, основанный на расширенной технологии трассировки лучей Monte Carlo ray tracing изначально оптимизирован под потребности полнометражной анимации и создания профессиональных визуальных эффектов. Оригинальная разработка рендера совместно с Sony Pictures Imageworks - теперь как основной рендер, Arnold используется в более чем 300 цифровых студий по всему миру, включая такие как ILM, Framestore, MPC, The Mill и Digic Pictures. Arnold был основным визуализатором спецэффектов в таких фильмах как Monster House и Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity. Он доступен как отдельный визуализатор для Linux, Windows и Mac OS X, а так же в качестве плагинов к Maya, Softimage, Houdini и Katana.

Нововведения и улучшения (оригинальное описание):

ArnoldRender is the famous photorealistic rendering system Unbiased Monte Carlo Radiosity currently used by Sony Glassworks Sega Framestore Digital Domain The Mill Psyop Ubisoft Zinkia Kandor 737 shaker among others for advertising animation series and movies like Monsters House Beowulf Alice in Wonderland 2012 o Lluvia de albndigas and more.
HIGHLIGHTED IMPROVEMENTS
Motion blur support for XGen (now included as an extension).
Motion blur support for meshes with changing topology.
Make possible to use the Pref in the MayaProjection? shader
NOTES
There are still some limitations in the maya viewport 2.0 support
Added a global option to disable standin display
INCOMPATIBLE CHANGES
Removed cubic projection map
Removed specular_brdf from standard shader: Since the Cook-Torrance is similar in performance to the Ward-Duer BRDF yet superior in quality due to its reduced edge darkening and higher energy conservation, the specular_brdf parameter has been removed from standard, leaving Cook-Torrance as the default (and only!) BRDF of the standard shader. Therefore, the look of existing standard shader-based materials that use the anisotropic Ward-Duer BRDF might change a little bit for the better. (#4042)
Maya Displacement zero value doesn’t depend on the Scale attribute anymore.

Скачать: (95.5 MB)

Turbobit
Uploaded.net
Hitfile
Комментарии к новости
Добавить комментарий
Добавить свой комментарий:
Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите два слова, показанных на изображении: *
Архив
«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Октябрь 2018 (26)
Сентябрь 2018 (98)
Август 2018 (117)
Июль 2018 (26)
Июнь 2018 (149)
Май 2018 (172)
Опрос
ТОП Комментарии
ЕВГЕНИЯ
Возник вопрос:скачала Friendly Shade – Fabric Collection 01 Part Four, разархивировала, получила файл
Serge пишет:
Все ссылки уже дохлые
alex
alex пишет:
Везде пофиксили - забирайте.
Nik пишет:
Там тоже удален с Hitfile((( Можете перезалить?